Print Topic - Archive

Fishy Forum  /  The New Fishy  /  
Posted by: DB, November 6, 2023, 4:46pm
A welcome to the prediction thread to conscorner and WillHaddock both of whom got predictions right.  The away attendance was 528, which earns barrettstandman another 3 points




Draw  1 Point IlkleyMariner, kevikov

Score 1-1  5 Points IlkleyMariner, Norseman,

Time  28 Min N/A Nearest 3 points 27th Min MadeleyMariner, Ruston AT; 29th Min  IlkleyMariner, kevikov

1st Scorer Rose 5Points  Chalkey, ConneticutMariner, DaveGilbertsLeftPeg, fishcake 63, GY1, GYRanger.2, kevikov, MadeleyMariner, Mallyner, Ron Mariner, Swanny, Swansea_Mariner, thespiffing, WOZOFGRIMSBY, Wuffing

Other Scorer ( Not 1st Scorer) Rose  3 points    1mickylyons, barrettstandman, BeijingMariner, Chrissy, cmackenzie4, ConneticutMariner, conscorner, DB, denni266, GrimsbyPete, Heswallmariner, Lukeo, marinerjase, PromotionPlaice, Roast Em Bobby, spatchcock, Tagg,
WillHaddock,


Gate  2205N/A  Nearest 3Point 2178  denni266, Golly
Away 528 N/A Nearest 532  3 points barrettstandman


Table

9 Points
IlkleyMariner, kevikov

8 Points
MadeleyMariner

6 Points
barrettstandman, denni266

5 Points
Chalky, ConneticutMariner, DaveGilbertsLeftPeg, fishcake63, GY1, GYRanger.2, Mallyner, Norseman, RonMariner, Swanny, Swansea_Mariner, thespiffing, WOZOFGRIMSBY, wuffing


3 Points
1Mickylyons, Beijing Mariner, Chrissy, cmackenzie4, conscorner, DB, Golly, GrimsbyPete, HeswallMariner, Lukeo, MadeleyMariner, marinerjase, PromotionPlaice, Roast Em Bobby, Ruston AT, spatchcock, Tagg, Will Haddock



If I missed you please send me a PM
Print page generated: May 10, 2024, 6:22am